Žiju. Dýchám.


Přežívám. Píšu. Utíkám.
Poslouchám divnou hudbu.
Napsala jsem kdysi dávno něco málo pro toleranceplno.

středa 22. března 2017

Den sedmnáctý: Zvěrokruh

Horoskopy. Proboha. S tímhle já se moc nekamarádím, když už na něco z toho narazím, skončí to často rozhovorem o tom, že astrologie je hloupá.
Jinak, popis znamení jsem vzala z týhle stránky.

Zvěrokruh - Beran


Lidé narození ve znamení Berana jsou průbojní a ambiciózní. 
Aha. No, dobře. Dejme tomu. Mám "ostrý lokty", to jako jo. Ale ambiciózní? 
Snadno se pro něco nadchnou. Typický Beran je průkopník, který motivuje ostatní svým příkladným nadšením. 
Jo, nadchnout se umím. Když se pustím do něčeho novýho, když třeba začnu něco novýho psát, jsem schopná se na týden zavřít, ignorovat lidi, na všechno ostatní zapomenout. Ale taky mě to často hodně rychle přejde. A já a motivovat někoho? Maximálně tak radou typu "stejně všichni umřeme, tak proč se snažit žít".
Jsou to často idealisté, kteří své myšlenky hlasitě hájí. To může mít jak podobu radostného nadšení při kavárenské diskusi, tak i zaslepeného odhodlání rytíře na křižáckém tažení.
Přiznávám, tohle vážně docela sedí.

Beranům schází určitá jemnost, pokora a smysl pro společenský takt. Navíc jsou často netrpěliví, což je pak ta nejhorší kombinace pro jejich diplomatické schopnosti. Málokdy proto najdete Berana na nějakém diplomatickém místě, které by od něj vyžadovalo umět se přetvařovat, vyčkávat a důmyslně kličkovat.
Netrpělivost a nedostatek společenskýho taktu. Dobře, dobře, tohle by vám o mně mohl říct kdokoliv, kdo mě trochu zná. Jsem celkem přímá, když si myslím, že má někdo v hlavě nasráno, většinou mu to i řeknu. Ačkoliv poslední dobou už jsem trochu toho taktu pochytila, pořád je risk se mnou jít mezi lidi.
Berani nejsou právě spořiví. To, co jim přináší radost, nejsou peníze uložené v bance, ale peníze proměněné v zážitky a úsměvy všech lidí okolo. 
Možná proto jsem věčně na mizině a hledám po kapsách drobný na další kafe a jízdenku domů, co?

Počítejte s tím, že ženy v tomto znamení jsou iniciativní. Klidně Vás požádají o schůzku samy, pokud zjistí, že se k tomu nemůžete rozhoupat Vy.
Tohle je fajn, víte? Protože, no, čekat, až vás někam pozve introvert se sluchátkama na uších - to nemá cenu. Navíc mi bylo jednou řečený, že dokážu lidi slušně zastrašit (což prý neměla být lichotka, ale myslím, že na drobnou nesebevědomou holku s necelými 160 centimetry je to dost dobrý). Nedočkala bych se.

Jasně, horoskopy jsou psaný tak, aby platily na každýho. Ale je to fajn, člověk si srovná hlavu, pobaví se... Jen se to nesmí brát příliš vážně.

Žádné komentáře:

Okomentovat