Žiju. Dýchám.


Přežívám. Píšu. Utíkám.
Poslouchám divnou hudbu.
Napsala jsem kdysi dávno něco málo pro toleranceplno.

čtvrtek 9. března 2017

Den pátý: 5 míst, která bych chtěla navštvívit

Jak dlouho ještě vydržím psát alespoň pár řádků každý den? Hm? Už to bylo moc dlouho bez stavu naprostý rezignace.
Kdo ví, třeba takhle vážně doklepu měsíc. Jeden dobrej měsíc po půlroce sraček... Myslím, že bych si to i zasloužila.

5 míst, která bych chtěla navštívit


Řecko. Já vím, já vím. Hned první bod je celkem profláklej. Jenomže řecká mytologie mě vždycky svým způsobem fascinovala. A divadlo, vždyť vlastně z Řecka pochází divadlo. Projít se po Athénách...

Island. Vždycky jsem měla trochu slabost pro severský země a kulturu tam. Ať už Norsko (kam se, jak to zatím vypadá, snad opravdu podívám), Švédsko, Finsko... Ale Island mě láká nejvíc. Nedokážu to nějak rozumně odůvodnit (sopky? gejzíry? jména, která se nedají vyslovit?).
Jo a taky odtamtud pocházejí Of Monsters and Men.

Alagaësie. Eragon a celý Odkaz dračích jezdců jsem si zamilovala na prvním stupni základky. A i když už mě teď tyhle knížky moc neberou, pořád mám k Alagaësii určitý pouto.

Narnie. Neříkejte mi, že jste v dětství nikdy nechtěli projít skříní do jinýho světa. No tak, je to Narnie, to nepotřebuje víc vysvětlení. Je to úplně stejný, jako když jsme všichni v jedenácti letech čekali, až nám přijde dopis z Bradavic.

Kraj divů. Na závěr moje největší přání. Už jste si možná všimli, že Alenka je jedna z mých nejoblíbenějších knížek a Carroll je jeden z mých nejoblíbenějších autorů. Co bych dala za to sejít se u čaje s Kloboučníkem, Plchem a Zajícem, zahrát si kroket se Srdcovou královnou, a seznámit se s tlustými dvojčaty...

3 komentáře:

  1. Páni! Máš zajímavé sny :).
    Narnie a Kraj divů je dobrej nápad, ale Eragona hodnotit nebudu, na toho se teprve chystám =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ^^ Eragon... No, nevím, jestli za to vážně stojí :D I když jsem tu knížku dřív milovala, teď mi to přijde prostě hloupý.

      Vymazat
    2. Každopádně vím, že jí jedna osoba z mýho blízkýho okolí četla, ale tak proč to nezkusit? :D

      Vymazat